Jeg var på min første lion walk i går! Her går jeg side om side med Meeka. Siden jeg kom tidligere enn de andre på prosjektet fikk jeg være med på denne turen som en client. Altså som en gjest som bor på hotellet her. Guidene tok bilder, filmet osv. Løver er de eneste av de store kattedyrene som er sosiale. De bor sammen, tar vare på hverandre, koser, og oppdrar ungene sammen. Derfor er det mulig med dette prosjektet, og det er mye vanskeligere å opprettholde bestanden av for eksempel tigre. Det er trist, men det er bare rundt 40 000 løver igjen i Afrika, på grunn av jakt, sykdommer, og miljøforandringer.
Vi kom helt oppi to giraffer! Her gjør Kaali seg klar for å angripe.
Og så…

Løper de! Helt utrolig å ha sett med egne øyne. Når giraffene løper det ut som det foregår i sakte film, for de har så lange bein!
I går var uten tvil en av de fineste dagene i mitt liv. I går, og den dagen jeg hentet Tarzan hjem.