Topp Acne Shorts Levi´s BH H&M Sko Nine West
Dette er fantastisk!!! Jeg har fått en tour rundt hele området, og det er det vakreste jeg har sett i mitt liv.
Etter touren satt jeg meg ned i dette svære området med boken min i sola, og der satt jeg i to timer, og bare nøt livet. Så var det lunch (kjempegodt!), og så… min første cub sitting. Jeg er fremdeles lamslått for det var så utrolig med disse små babyene som kommer løpende mot oss når vi går inn til dem. Penya (hun jeg mater på bildet), la hele kroppen sin over meg, lukket øynene og drakk. Den andre litt større løvungen, kalles bare Big P, for hun har ennå ikke fått navn. Dette er de minste babyene på området. De bor også sammen med ørnen Toby, og han synes jeg er så morsom! Han ser ut som en karakter fra Sesame Street.
Nå må jeg løpe avgårde, jeg skal på lion walk med de største løvene! Love from Africa!