Original message:
걸스데이 ‘한번만 안아줘’, 오늘 ‘KBS2 뮤직뱅크’에서 컴백무대를!!!! 열심히 노력한 모습 모두 보여드릴께요~~~ 좀있다 뵈여!! ^____________________^
In English:
Girl’s Day ‘Give me a hug’ comeback today on ‘KBS2 Music Bank’!!!! We’ll work hard to show our new features~~~ See you soon!! ^____________________^
 Original message:
두둥… 미래의 홍대여신 싼쿠스틱의 고민.. 기타 잘치시는분들~ 저 좀 도와주세용! 나는 왜?!? 기타를 치는데 가야금 켜는 소리가 날까요?!? 띵가띵가에요 정말..ㅠㅠㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 왼손 코드잡는것도 문제지만 오른손이.. ㅋ 열심히하면되겟죠?!? ^_^;;;
In English:
Today’s me2DAY updates include 2NE1 and Girl’s Day.
Source
Tada… Wrapped up and worried about the Hongdae show.. To other good guitar players~ Help me a little! Why me?!? *A sound being born from playing?*?!? Totally, “ding-ga ding-ga”..ㅠㅠㅋㅋㅋㅋㅋㅋ My left hand is having a problem with the right.. ㅋ I’ll work at it, ok?!? ^_^;;;