Festival-feeling! Så här ser jag gärna ut på P&L, eller varför inte urkult, i sommar. Praktiskt och hur skönt som helst! Tee- romwe.com, klänning- StyleByMarina, kepa- lindex, rygga, skärp och skor- 2hand.
Nu ska jag bege mig ut för att posta de första beställningarna från Eljest. Det är hur kul som helst att läsa all fin respons och bra tips vi har fått från er, vi svarar på alla mail så fort vi kan! Efter det drar jag hemåt för att tagga till inför bloggruset ikväll. Större delen av mitt lag har dragit på sig en eller annan form av sjukdom dagen till ära, men vi kommer hur som helst kämpa på och se till att det blir en grym kväll vad än tiden landar på. Egentligen är jag ingen tävlingsmänniska, men detta är mitt första lopp så jag kan inte låta bli att peppa!
Translate: I would love to look like this during Peace&Love or any of the other festivals I will spend this summer at. Practical and comfortable! The tee is from romwe.com, the dress is from StyleByMarina, the cap is from lindex and the rest is secondhand.