Schenkenberg tar plats i ny Scorett-kampanj
Den manliga supermodellen Marcus Schenkenberg och tv-profilen Carolina Gynning ska ta skokedjan Scorett till nya
bild 1 / 4
Marcus Schenkenberg och Carolina Gynning ska lyfta skokedjan Scorett.
bild 3 / 4
Scoretts kampanj med kändisduon Carolina Gynning och Marcus Schenkenberg kommer att nå ut genom annonsering, reklamfilm och internet.
I slutet av februari kommer reklamfilmen att börja sändas i TV4, TV4 Plus, Kanal 5 och Kanal 9, men redan nu kan man ta del av de första bilderna ur kampanjen.
– Det känns spännande att fortsätta samarbetet med Carolina Gynning och samtidigt visa att vi lägger fokus på herrsidan genom att arbeta med världens första manliga supermodell, Marcus Schenkenberg. Båda har starka personligheter och är stora förebilder inom modevärlden, säger Anna Martinsson, marknadschef på Scorett i ett pressmeddelande.
I slutet av februari kommer reklamfilmen att börja sändas i TV4, TV4 Plus, Kanal 5 och Kanal 9, men redan nu kan man ta del av de första bilderna ur kampanjen.
– Det känns spännande att fortsätta samarbetet med Carolina Gynning och samtidigt visa att vi lägger fokus på herrsidan genom att arbeta med världens första manliga supermodell, Marcus Schenkenberg. Båda har starka personligheter och är stora förebilder inom modevärlden, säger Anna Martinsson, marknadschef på Scorett i ett pressmeddelande.