Cheeky Monkey Cosmetics is echt het zaligste nagellakmerk dat ik ken. Ze hebben erg mooie kleuren en geven steeds een stevige knipoog met hun namen. Sommige zijn nog wat subtiel, maar dat kan van deze Hot Slut niet gezegd worden.. ;)
Hot Slut is een mooie rode kleur, een klassieker. Het is rood met een kleine cherry hint er in. Je ziet dat het niet het typische rood is en dat vind ik heel erg fijn. Hij staat ook mooi bij een lichte huidskleur. En ook bij deze heb ik de indruk dat m’n hander er bruiner uitzien dan ze zijn. Win!
Hoewel de lakjes niet goedkoop zijn, €14,95, zijn ze kwalitatief erg sterk. Daarom blijf ik ze ook kopen. Ze dekken prima en houden goed. Je ziet twee laagjes op m’n nagels, en enkel uit gewoonte. Eén laagje had ook gekund.

My god, ik wil niet weten wat voor zoektermen ik nu ga binnen krijgen.. But Hot Slut is worth it. ;) Je kan de lakjes kopen bij Boozyshop.