Topp Topshop Shorts Levi’s Cuff México
Det har skjedd så mye de siste dagene! Jeg har vært masse med de minste løveungene, Penya, og Big P(venter fortsatt på at hun skal få navn), og i dag har jeg vært hos Lewa, Laili (som endelig har fått navn! Uttales på samme måte som Lahili, uten h.), og den usedvanlig vakre løveungen som ikke har fått navn ennå.

Jeg kom enda nærmere Laili i dag;  fikk klem, og hun slikket meg i ansiktet. Tror ikke hun har gjort det med noen andre enn meg, så det er rørende. Og når hun blir mobbet av de andre løveungene kommer hun gråtende bort til meg for å få kos. I love her.
Ellers er Lewa like herlig som alltid, koser og slikker og leker.
See så fin hu e.
Og så den vakre storesøsteren.
Herregud, øynene hennes bare fortsetter lenger og lenger inn i evigheten.
Nå må jeg legge meg, det er forhåpentligvis booze cruise i morgen! Og så skal jeg tidlig opp for å ri.