Przeciwieństwem śmierci jest wybór. Chcę żebyś zapamiętał. Chce jeździć
palcem po twoich obojczykach. Miej swoją zemstę:
Chcę być twoją kobietą.
_________________________________



Mam dla Was loterię z trendsetterką. Szczegóły na samym dole posta. 


Kolejny 'suchy' post. Niestety zostałam bez fotografa, dlatego kilka informacji wprowadzających. ;)




Niektórzy twierdzą, że są infantylne i kiczowate, inni, tak jak ja, nie mogą oderwać od nich wzroku. :)
Zakochałam się w ich zgrabnym kształcie, a serducho na przodzie przypomina mi lakierki z dzieciństwa ;>
Nie mogłam się więc powstrzymać przed ich wyborem :)
Pochodzą ze sklepu monashe.pl






meliski - monashe.pl

Chwilowo zostałam bez fotografa, ale postaram się zrobić zdjęcia zestawu z nimi 
w roli głównej już w następnym tygodniu.  ;-)


Mam wiele zaległych rzeczy do pokazania Wam. Za tydzień wszystko nadrobię. ;-)
Kilka cudności, które pojawią się w najbliższym czasie:













 od romwe.com








Znalazłam też masę świetnych rzeczy w lumpeksach, więc mam nadzieję, że wyjdą naprawdę fajne połączenia. {:



_________________________________________________


Mam dla Was kolejną loterię. Tym razem z trendsetterką.


Standardowo wystarczy:
polubić trendsetterkę tutaj >KLIK<
polubić moją stronę na FB >KLIK<
napisać komentarz pod tym postem (do 24 maja), a w jego treści imię, nazwisko i email. 


do wygrania cudowne kolczyki z kryształkami Swarovskiego


Kolczyki wykonane ze srebra i srebra pokrytego 24k złotem [pr. 925] w połączeniu z ręcznie formowanymi kielichami kwiatów [15mm] oraz kryształkami Swarovskiego [4mm metalic blue]. Srebro częściowo oksydowane i przetarte. Całkowita długość kolczyków 5,5cm. Biżuteria ozdobnie zapakowana.





Dodatkowo dla wszystkich którzy planują zakupy w trendsetterce mam 20% zniżkę. Wystarczy przy składaniu zamówienia podać hasło 'cajmel.' (promocja dotyczy produktów z tej galerii >KLIK<)